Pustili jste se do podnikání a přemýšlíte, jak oslovit potencionální zákazníky a nové klienty? Vyberte si efektivní způsob reklamy, která bude vtipná a zapamatovatelná. Nebojte se cílit na starší i mladší generaci a vždy dbejte na to, aby jste byli originální.
1) Webová prezentace
V současné době plné chytrých telefonů, notebooků i tabletů je téměř nutností mít vlastní webovou stránku. Ta představí vaši firmu, popíše jednotlivé produkty a služby. Zmíní také vaše výhody, oproti konkurenci a nezapomene ukázat kladné reference. Na svém webu můžete mít také logo, blog, případně dárkové poukazy, soutěže nebo vše, co dál souvisí s vašim podnikáním.
2) Vizitky stále vedou
Nejrychlejší reklamou, která existuje, jsou vizitky. Ty s sebou máte vždy a můžete je dát lidem, kteří jsou počítačově gramotní, ale také těm, kteří mají k počítači omezený přístup nebo si s ním moc nerozumí. Tisk vizitek je pořád vyhledávanou efektivní reklamou. Určitě si nechte u sebe i pár vizitek pro rodinu a další známe, stejně tak jako pro obchodní partnery.
3) Reklamní tiskoviny
Mezi další způsoby, jak dát o sobě a svém podnikání vědět, patří reklamní tiskoviny. Konkrétně plakáty, letáky, případně billboardy. Oslovte širokou veřejnost svou vtipnou a zábavnou reklamou, zajímavým sloganem nebo soutěží, kterou představíte právě na zmíněném letáku.
4) Osobní kontakt
I dnes, v moderní době, si lidé cení osobního kontaktu. Nebojte se domlouvat si osobní schůzky, nechat si napsat od spokojených klientů doporučení a následně se zase s lidmi dál setkávat. Můžete pro ně zorganizovat ples, případně den otevřených dveří. Uvidíte, že tímto způsobem najdete nejen zákazníky, ale například také sponzory, nové dodavatele, případně společníky.
5) Něco navíc
Tisk letáků a tisk plakátů s sebou přináší i otázku, kam je umístit. Je na vás, zda si zaplatíte brigádníky, kteří letáky rozdají ve městě nebo je necháte doručit přímo do schránek. U plakátů se zajímejte o vylepovací plochy, které většinou spadají pod působnost daného města nebo obce.