Myslíte si, že je současná doba náročná pro podnikání a rozjíždění nových projektů? Máte strach, že lidé řeší něco jiného, než vy nabízíte a chcete na chvíli zastavit reklamní kampaně a zapomenout na marketing? Nedělejte stejnou chybu jako vaše konkurence. Právě teď můžete využít této na první pohled znepokojivé situace. Poradíme vám, jak na to!
1) Konkurence stagnuje
Víte, kdy je nejlepší čas dostat se do popředí se svou značkou a vyzdvihnout své podnikání? V době, kdy konkurence stagnuje a přestává se snažit. A to se děje právě v této době. Spousta firem si myslí, že je nucena ukončit marketing, přestat s reklamními kampaněmi a čekat na příznivější dobu. Co takhle udělat si tu příznivou dobu právě teď?
V současné době, kdy spoustu firem zastavuje své kampaně, právě vaše reklama může být viditelná. Pro vyhledávače bude snadnější vás najít, jednodušeji se dostanete na první místa vyhledávání a dosáhnete také například levnějších ppc služeb. Nepřidávejte se k těm firmám, které stagnují a buďte to vy, kteří budou na prvních místech, po návratu do normálu a v běžném fungování ekonomiky.
2) Známka zdravé firmy
Vyhledávače, například Google, mají tendenci upřednostňovat firmy, které mají historii a vidí, že firma nadále funguje, probíhají reklamní kampaně a je dohledatelná jejich aktivita. Tyto firmy jsou následně vyhledávači vybírány jako zdravé firmy a nabízeny na prvních místech, při vyhledávání.
Pokud jste na své značce a její propagaci pracovali již delší dobu, rozhodně nepřestávejte. Mezi známky zdravé firmy rozhodně patří stabilita a historie firmy. Tím, že nepřerušíte reklamní kampaně a nadále využijete služeb marketingové agentury dokážete, že na vaši firmu se dá spolehnout, a to i v této těžké době.
3) Nová doba – online doba
Využít současnou dobu pro podnikání můžete i v případě, že přemýšlíte o nové webové stránce nebo vlastním e-shopu. Kvůli různým vládním omezením tráví spousta lidí čas na internetu a svět se přesouvá tak trochu do online podoby.
Při nabídce produktů i služeb, buďte vidět na sociálních sítích, na vlastním blogu, případně využijte marketingové kampaně k získání nových zákazníků. A to i v případě, že nabízíte služby, které jsou nyní zavřené. Vyřešte to voucherem s otevřenou platností, případně využijte akce na produkty a přidejte k nim jako bonus poštovné zdarma. Co myslíte, že dělají lidé v karanténě, v omezení, kdy nemohou cestovat a případně v pauzách při homeoffice? Ano, nakupují přes internet. Buďte součástí tohoto online světa i vy.