V dnešní době nestačí mít dobré produkty či služby. Je třeba někoho, kdo vám pomůže zviditelnit se v online světě. Bez toho budete dřepět na posledních místech vyhledávačů, kde vás ani sám SEO konzultant nenalezne.
Co je technika SEO?
SEO – optimalizace webu je název pro služby, které si kladou za cíl dostat váš web na horní pozice vyhledávačů. To následně zvýší návštěvnost na webu a ruku v ruce s tímto faktem vzrostou vaše tržby. Nejprve se provádí analýza webu, sestaví se klíčová slova. Dále se začnou tvořit zpětné odkazy pomocí článků na tematicky relevantních webech s vysokou návštěvností. Profesionální SEO konzultant by vám měl poskytnout i vysvětlení co se bude na Vašem webu opravovat a proč.
Jak to celé probíhá?
Při optimalizaci vašeho webu se po jeho analýze a sestavení klíčových slov dále upraví současný obsah webových stránek a informační architektura webu. Následně se budou tvořit a publikovat články obsahující klíčová slova charakteristická pro váš web. Články se umístí na váš web i mimo něj, například na váš blog, a také na dobře hodnocené stránky s vysokou návštěvností. Následně se budují zpětné odkazy, které vedou na váš web a lidé tak mohou jednoduše přejít k vašim produktům či službám.
Podle čeho vybrat dobrého SEO konzultanta
Až se budete rozmýšlet s kým navázat spolupráci, rozhodně si projděte reference společnosti. Pokud se jedná o firmu, která má za sebou úspěšnou práci pro stovky firem, můžete si být jisti, že nejde o nezkušeného zajíce pobíhajícího po pomyslném poli optimalizace webů. Každopádně by vám měl celou problematiku postupu dopodrobna vysvětlit. V neposlední řadě si ohlídejte, zda pro svou práci používá nástroje typu Ahrefs, Majestic a Collabim.
Přišel čas na změnu? Stoprocentně. Doba, kdy se zákazníci získávali pomocí plakátů na plotě, je pryč.