Kvalitní články PR se poznají hned podle několika důležitých atributů. V případě, že za jejich zrodem stojí kvalifikovaný redaktor/pisatel, jen stěží poznáte, že se jedná o předem zacílený obsah pro vyhledávače a zároveň i pro čtenáře. Tento typ online marketingového nástroje je opřen o důkladnou analýzu klíčových slov. Můžete totiž nabízet sebelepší službu nebo vtrhnout na trh s unikátním produktem, pokud se však o vás nikdo nedoví, neuspějete. Z těchto důvodů je nutné udělat analýzu klíčových slov, neboli průzkum slov, které jsou zadávány do vyhledávačů při hledání vašich produktů nebo služeb. Na tyto slova je nutné vytvořit kvalitní obsah, takový vám sepíše copywriter.
Články PR píše copywriter
Copywriter je zkušená osoba, která dokáže prázdnému listu papíru vdechnout nezaměnitelný půvab se špetkou nátlaku k zakoupení daného výrobku. Při tom nezapomíná na vhodnou hustotu klíčových slov, z kterých vedou odkazy na příslušnou webovou stránku. Články PR nejsou jen obyčejným textem bez nápadu.
Takový člověk musí mít bohatou slovní zásobu a talent na kombinování slov ve správném sledu. Čtení takového článku musí být zajímavé jak pro roboty, tak i samotné čtenáře. Nejlepší články se vtisknou do duše čtenáře, ve kterém zanechají pocit strádání. Danou službu nebo sortiment musí okamžitě mít.
Články PR musíte zviditelnit
Máte články PR sepsané od kvalitního copywritera a myslíte si, že to postačí k rozjetí velkého marketingové podpoře vašich služeb? Nikoliv, nyní je nutné pro takové články nalézt vhodné místo. Především takové, které se tématicky podobá vašim službám. V případě, že prodáváte kvalitní dřevěné podlahy, určitě si nalezněte nějaký hobby magazín pro kutily nebo o moderním bydlení.
Čím blíže bude daný magazín svou tématickou podstatou podobný vašemu produktu, tím lépe pro vyhledávače. Jakmile pak zákazník zadá do vyhledávače dřevěné podlahy, bude odkázán na nejkvalitnější weby, váš úkol je jasný, dostat se mezi první.