SEO je jedna z oblastí marketingu, o které se šíří mnoho „fake news“. Není to překvapující, jelikož se jedná o velmi dynamickou oblast, která se od svého počátku pravidelně mění každých pár let. Pro marketéry však může být frustrující snažit se některým klientům vysvětlit, že doména www.krmivopropsykočkybrno.cz není nutně nejlepší volbou, ačkoliv to má všechna klíčová slova.
1. Penalizuje Google duplicitní obsah?
Duplicitní obsah je stejný nebo velmi podobný obsah, který se nachází na více stránkách. Google vás pro tuto praktiku nebude penalizovat, ale měli byste se snažit svou verzi obsahu indexovat pomocí kanonického tagu. Podle searchenginejournal.com to nemusí nutně znamenat, že Google zvolí tuto verzi stránky k indexaci, ale je to vaše nejlepší možnost.
2. Pomáhá se SEO odkazování na autoritní weby?
Odkazování na studie a autoritní weby v rámci vašeho článku vám nutně nepomůže se SEO. Avšak, jak říká SEO expertka Heather Lloyd-Martin, ne všechno, co děláme v rámci SEO je pro Google. Největší šanci na umístění na první stránce vám dá psaní kvalitního a relevantního obsahu. Odkazování na autoritní weby vám samo o sobě se SEO nepomůže, ale usnadní to vašim návštěvníkům ověřit si informace, o kterých se zmiňujete.
3. Pomáhají PPC reklamy s umístěním na první stránce Googlu?
Jedná se o běžný mýtus, že placení za reklamy vám pomůže získat přízeň Google bohů. PPC reklamy mohou být důležitou součástí vašeho marketingu, ale Google je plně odděluje od organické návštěvnosti vaší webové stránky. Podle ahrefs.com vám však mohou pomoci se SEO nepřímo, a to pomocí backlinků, které takto mohou vznikat.
Je třeba zmínit, že žádný SEO expert stoprocentně nevidí do toho, jak algoritmus Googlu funguje. Stejně jako s jinými oblastmi marketingu, často je třeba testovat, vytvářet co nejkvalitnější obsah a zbožně sledovat Twitter Johna Muellera.